Deze 6e editie overtrof al onze verwachtingen! Met meer dan 350 deelnemers, onze eerste parcoursrecords én een recordopbrengst voor het goede doel, was het een editie om trots op te zijn.
Alle lopers trotseerden de winterse kou om deel te nemen aan deze prachtige loop door de polder. We blikken graag met jullie terug op deze sportieve dag en delen alvast de plannen voor 2026!
Lees verder in onze bedankbrief en lees ook het financieel verslag. Voor de gevonden voorwerpen onderstaand op de foto kun je mailen naar [email protected].
1. Parkeergebied met de volgende 3 locaties, locatie A en B hebben de voorkeur en parkeer nergens anders om overlast te voorkomen:
A: Melkwegplein
B: Weideweg, uitrijden tot het einde met aan de rechterkant een groot parkeergebied
C: TTA x ISO, Van Beukelaarweg 45
2. Meeting Area: De Spil, Van den Heerikweg 1
3. Start- & finishvak: Kerkweg
Afstand tussen de De Spil en het startvak is ongeveer 5 minuten (warm)lopen. De 10 EM is gecertificeerd door de Koninklijke Nederlandse Atletiekunie (KNAU). De wandelaars lopen hetzelfde 3,5 EM parcours als de hardlopers.
De meeting area is in De Spil en open vanaf 08.30 uur en de locatie voor:
Inschrijven is mogelijk tot en met donderdag 5 februari 2026 via www.inschrijven.nl.
Na-inschrijven op de dag zelf is niet mogelijk voor zowel de Polderrun als het Start GRL.
Tijdens het evenement zijn EHBO-ers aanwezig.
We hebben 3 locaties in Bleskensgraaf om te parkeren, locatie A en B krijgen de voorkeur.
A. Melkwegplein
B. Weideweg, uitrijden tot het einde met aan de rechterkant een groot parkeergebied
C. TTA x ISO, Van Beukelaarweg 45
Deelnemers kunnen hun startnummer vanaf 08.30 ophalen in de meeting area, De Spil, Van den Heerikweg 1.
Deelnemers kunnen zich omkleden in de meeting area, De Spil, Van den Heerikweg 1.
Je kunt voordat je naar je startvak loopt een tas(je) met je laatste spullen wegleggen bij de garderobe. Na de wedstrijd haal je je tas weer bij dezelfde garderobetent op.
De tijdregistratie gebeurt door middel van Ipico. Een tijdwaarnemingssysteem dat in het startnummer verwerkt wordt. Dit geldt voor alle afstanden. Met de Ipico tag gaat jouw tijd pas lopen vanaf het moment dat je daadwerkelijk de startstreep passeert. Zo krijg je een zuivere, netto looptijd.
Bij je inschrijving wordt gevraagd of je een extraatje kunt missen voor het goede doel.
De Polderrun rent vanaf de eerste editie ook voor een ander!
Wij zijn dankbaar voor iedere donatie en doneren ook minimaal jullie volledige inschrijfgeld aan dit goede doel. Na afloop van het evenement vind je ons financiële verslag terug onder Informatie.
Tijdens het evenement maken we foto’s die we binnen 5 dagen na afloop proberen te publiceren. Klik hier voor de foto’s. Met uw inschrijving heeft u hier toestemming voor verleend, zie ook artikel 30 in ons Reglement / Huisregels.
Reglement / Huisregels